Thursday, December 14, 2023

Čuj me, Bože moj

 


Tebi nikad mene dosta nije,

uzeo si život moj i moju krv,

moje vene što ih volja tvoja vije;

uzet ćeš za sebe čak i moju strv.



Sve ti dajem i pred žrtvenike nosim,

otvaram ti dlanove i stope blatne,

i sve vjetar tvoje milosti pokosi

da pretvoriš sve u voćke zlatne.



Beskrajno ti, Kriste, Bože, hvala

za taj mir i za jedino ti što me liječi.

Ništa tebi još za sada nisam dala,

sve si ti učinio od svoje riječi.



A sve počelo je tako slabo, tako tiho,

mišljah da je mnogo sve što je preda mnom,

ali sve je odnio te ljubavi ti vihor

jer ti samo želiš uvijek biti sa mnom.



Grijehe mi odnesi, odmah sve poništi,

prije nego što se sjetim imena svoga,

prije nego što zavapi duša i zavrišti.

Sve je divno, ali ništa kao ljubav Boga.

14.12.2023. 01:19



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts