Sunday, December 24, 2023

Božićna tajna


 

Svijeće trepere, svijeće se gase

kao mali dani i male noći,

osobna svjetlila moga dvora.

Klijetke ih štede da ih spase

jer one su baklje velike moći

i skupljaju svjetla anđeoska kora.



Duhovne tajne otkrit se neće,

mada će svima biti jasno sve

tog slavnoga dana vječnoga Krista

kada izblijede svjetlosti svijeće,

kad se pojavi svjetlo te Baklje počasne,

Božića čija nam svijetli duša čista.



To Mlado Sunce mene će upiti,

svaka mi tajna iskrit će nadom

od koje se rađa moj duhovni svijet

i sve će se takve duše okupiti

što sada dolaze samo kradom

i svi će mirisati kao najljepši cvijet.



Kada se otkrije svjetlo Kneza sveg mira,

mnogima to će biti misterij

jer mnogi će ratovati uvijek iznova

i neće znati što ih to dira,

što ih to nosi da ne budu zvijeri,

što im to svijetli na vrhu krova.



Tajna je ono što se ne može reći,

al' može se spoznati na životnom putu

koji me odveo daleko izvan mene.

Ona se javlja u gorućoj svijeći,

mada me vide u oklopu krutu,

kad mi se otkriva Božić što nema sjene.

13.12.2021. 03:14




No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts