Saturday, December 2, 2023

Napušteno drvo


 

Danas nema drugog odaziva

osim onoga iz srca majčinskoga

što iz pustinje mi viče

da je moja duša siva

jer je mlaka ispred srca očinskoga;

ona slavi, al' ne kliče.



Tražit će se od tebe još više,

da bar trpiš život taj

koji hoće biti strašan.

Nikad ne znaš koliko ti duša diše,

niti kako užasan je zmaj

što ti često nije jasan.



Milost ćeš u pustinji mi naći

gdje te more brige, muke,

gdje su jarci opečaćeni.

Ne možeš me ni dotaći,

prljave su tvoje ruke,

zglobovi ti kao iščašeni.



Zar ti ne znaš da moj Križ je napušteno drvo?

Nema smrti, nema mašte,

sve je sada bljutavo i prazno.

Zar ti ne znaš da je stvaranje topline bilo prvo,

a sada su duše ohole i tašte

i po zemlji puzi divlje biće razno?



Idi sada, ravnaj moje staze

da je lakše i do mene doći

svakome tko trese se i drhti.

Plamen ljubavi je ono preko čega gaze

gušteri i zmajevi bez moći,

a ti budi duša koja prhti.

02.12.2023. 15:54



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts