Saturday, November 5, 2022

Put života



Živi Bog si meni, kraljuješ nad živima,

Jutro moga uskrsnuća, Zoro pravednika

što si ih načinio od svoga daha i od pijeska.

Prije nego što mi svane, već mi srce snagu ima,

već je pobjednička pjesma protiv zavodnika

prisutna u duši mojoj, protiv smrtna duha teška



toj dolini suza i tom svijetu nevjere, senzacija.

Nitko da bi tražio Te, nitko da bi život cijenio

nego kažu „živim, ali kakav mi je život taj,

nema sreće, ni bogatstva, samo laž je svačija?”

kao da ih nikad nisi Duhom Ti osjenio

koji daje im krštenje i novo rođenje, vječni raj.



Daj mi, Kriste, da Te dušom, tijelom hvalim,

da Ti srce moje samo za Te bije

jer si mene zamislio kao svoju dušu u svanuća

ljubavi i raja plodna u kojemu samo Tebe slavim,

blagujem Ti Krv i Tijelo, i božanstvo koje grije

vjerno stado svoje kao sinove od uskrsnuća.



Daj mi da se sva ispunim radošću, veseljem

jer si rodio me nacrtanu kako Ti si htio.

Ne daj mi da skrenem s puta živućega.

Jedini si znao moje ime i sve moje želje,

jedini si uvijek pokraj mene ovdje bio,

dao mi od svoga Srca Duha izvirućega.

05.11.2022. 20:50



 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts