Friday, November 11, 2022

Kralju moga srca

 


Sin Božji, kao Riječ odozgo i s nebesa, spustio se među nas, ljude. Utjelovi se po Duhu Svetom u krilu Bezgrešne Djevice Marije i postade Sin Čovječji, jedan od nas, Bog s nama.

I krstio se u rijeci Jordan, i pokazao nam eshatološku svadbu na kraju vremena kada pretvori vodu u vino na zemaljskoj svadbi u Kani.

I prođe zemljom čineći samo dobro, naviještajući svoje kraljevstvo koje dolazi, propovijedajući obraćenje, i pozva nas sve u to svoje nebesko kraljevstvo. Uzađe na goru i preobrazi se, svijetloga lica, pred učenicima u svoje bijele haljine da se predstavi u svojoj slavi. Ode na Križ, u smrt da bi uskrsnuo od mrtvih i postade svojim vjernicima i svim ljudima Gospodar gospodara, Kralj kraljeva.



Dvor, Hram i Prijestolje Njegovo nalazi Mu se na Križu kamo je ponio sve ljudske nevolje i zločine, a ta Žrtva Bogočovjeka Isusa Krista u Euharistijskom slavlju vodi vjernike Mu i sljedbenike ka uskrsnuću od smrti, na novi i vječni život. U toj Žrtvi nestadoše naša zla jer Kralj nam ih je sve milostivo oprostio. Mjesto nas postade Pravednik, vjeran svojoj ljubavi za sve ljude, ostade vjeran do kraja, do smrti kakvu nikada nitko nije iskusio.



Nije kao zemaljski kraljevi da bi samo sjedio i zapovijedao.

Da bi ubirao poreze.

Kao prvo se pobrinuo za najranjivije. Njima je otvorio vrata svojega Srca i svi jako ugroženi nađoše u Kralju utjehu za sebe, ljubav i hranu.

Zar nije čudesno za obična čovjeka da postoji takav Kralj?

Zar nije čudesan Kralj koji čeka strpljivo sve ljude da Mu se vrate?

Da budu kao i On.

Zar nije pravedan kad očekuje da Mu svatko priđe s poštovanjem, u svadbenom ruhu, pokajničkog srca i da Mu se pokloni, samo Njemu, nikome i ničemu drugome? Jer to svima donosi blaženstvo i blagostanje, i sve ono za čime čovjek čezne.



Zar nije milosrdno prema svakom čovjeku da može prijateljevati s Gospodinom u istini i ljubavi, u slobodnom i otvorenom dioništvu ljudske i božanske naravi?



Isuse, u danima iskušenja podari mi od svoje božanske snage.

Stijeno moja i Hridino spasa mojega, u danima trpljenja i kušnji, povedi me onim svojim kamenitim stazama.

Spasitelju moj, neka moj križ bude lak za mene u Tvojoj ljubavi.

A kada pobijedim svoje neuredne želje, kada nakon dugog vremena, koje sam provodila u uzaludnim pokušajima da se odreknem svoga poroka, konačno dođem na svoj zacrtani cilj što se nazire u Tvome svjetlu, pojačaj ono što smo zajedno započeli i utvrdi me na tom položaju pobjede zauvijek. Koji živiš i kraljuješ u mome srcu i u mome životu, s Ocem nebeskim i u jedinstvu Duha Svetoga, Bog, po sve vijeke vjekova. Amen. 11.11.2022. 07:58



Živim, ali ne više ja, nego živi u meni Krist. A što sada živim u tijelu, u vjeri živim u Sina Božjega koji me ljubio i predao samoga sebe za mene.” Gal 2,19-20



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts