Saturday, November 5, 2022

Povratak Kralja



Ranojutarnje to nebo od olova

nadvija se gusto poput ćuti

što je skrivam podno borova

kao da mi srce uznesenje sluti



prije kojega se mora zbiti smak.

Isuse, dolaziš u miru velikome

poput svitajuća sunca trak

da bi propao u jadu tolikome;



da bi rekao mi srcu da ne lupa

i da se ne trese ispred Zbora

već da svoje smrtnosti okupa

Krvlju što se blaguje iz Dvora.



Sivo – plavo ozračje me sprema

za taj Dan što tako brzo stiže

dok još svjećice mi plamen drijema,

dok još hladna noć me grize.



Nije okasnila jesen, niti kiše, ni mraz,

ne kasni ni svitanje u moždanima

jer si Kriste, Kralju, odagnao sraz

moje duše među koštanima,



jer me griješ ljubavlju i plamom

kakva nema nikada za zime.

Kada uresiš si čelo onom slamom,

tada tiho ću dozivati Ti Ime:



dostojan si, Gospodaru moj,

otvoriti pečate na Svitku,

roditi i za me Križ taj svoj

s kojime bih rado završiti bitku.

05.11.2022. 06:55





 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts