Wednesday, May 5, 2021

Kiša za riječne ode

 



Tiha pjesma uspavljuje noć,

svježa večer kraj mene odmara.

Ti vjetrovi donose snažnu moć

i još misao mi crni oblak para,



uzvraća na lahor, topao i blag.

Gromovi mi putuju s daljine,

čak i ta je poruka mi neki trag

po kojem se slutnja vine u visine.



Prve kaplje kiše romantiku rese,

njihov zvuk je ono što se čeka

kad mi sunce prošli dan odnese

kao što otplovi na slapove rijeka.



To je pozadina mog raspoloženja,

slika neprekidna mira koji vlada

da bih prikupila snagu oplođenja.

Jedan dan za drugim uvijek strada,



svaki novi prilika je pregolema,

s puno sati, misli i minuta.

Ispovijed je duga, puna tema

što ponavljaju se bezbroj puta.



Bezbroj prilika je nestalo zauvijek,

a svaka je urodila s puno više ploda.

Vjetar nosi kišu s neba kao lijek.

Rijeke prepune su svojih oda,



one će me u tome posramiti.

Vječni Oče, hvala Tebi svakog časa,

jedini ga Ti možeš uramiti

da mi duša u vječnosti stasa.

05.05.2021. 21:51

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts