Wednesday, February 24, 2021

Vjera ili ideja o Bogu?

 




Bog vidje što su činili: da se obratiše od svojega zlog puta. I sažali se Bog zbog nesreće kojom im bijaše zaprijetio i ne učini (Jn 3,10).”



Odakle zlo na svijetu?

Iz moga srca.

Iz moga srca izviru opačine kao što su oholost i sebičnost, ljubomora i zavist, zloba i zloća.

Kako da se iz toga izvučem, kako da se spasim od sebe same, od loše strane moje osobnosti?

Sama se ne mogu izvući, Ti me spasi, Isuse, Tebi je sve moguće.

Žrtve Ti se ne mile, Gospodine. Jer kad bih se i žrtvovala radi žrtve, moje srce se promijenilo ne bi već bi postalo još više zavidno što drugima ide dobro u životu, a meni nikako ne ide, ma koliko žrtvi i žrtvica da učinim.

Prava i dobra žrtva nastaje kada čovjek ljubi Tebe, Boga, i kada Ti vjeruje sve iako ne mora, iako je to ponekad jako teško s tolikom zloćom u meni i oko mene.

Kada mi otvoriš oči pa vidim svoje zle misli i pokajem se odmah zbog njih, tada i jedino tada mijenja se moje srce. Od kamena postaje živo meso, od mesa postaje duh. Od sljepila dolazi sve bolji vid. Od krutosti nastaje blagost. Zavist trune i umire, a rađa se zahvalnost jer si mi oprostio sve i dao mi da bolje vidim.

Kajanje je najbolje dobro djelo. Kajati se znači puno više nego prinositi žrtve.

Kad si jednom došao na ovaj svijet, Isuse, Gospodine, i pokazao svima put iz grijeha, a nakon toga i dao sebe na Križu da svi imaju nadu i snage za kajanje, i da imaju pomoć bez koje ništa ne bi mogli za sebe učiniti, niti jedni za druge, pravedno bi bilo od nas, ljudi, da Te poslušamo.

Drugo ništa nam ne vrijedi i nije pravedno. Niti post, niti dobra djela ne mogu nas spasiti ako se ne čine u ljubavi prema Tebi, Bože, i Tvome činu spasenja svih ljudi od smrti, prema Tvojoj veličanstvenoj pedagogiji.



Za mnoge si Ti, Gospodine, nedokučiv. Mnogi kažu da vjeruju u Boga, ali ono što vjeruju je samo ideja o Bogu te tako vjeruju u tu svoju ljudsku ideju o Bogu i ne mijenjaju se jer nisu o Tebi dobro čuli.

Za sve kojima je savjest slijepa, Gospodine, molim Te, daj njima vida i sluha za istinsko obraćenje. Neka se obrate ljudi Tebi, Istino i Živote, pa neće biti takvih nereda na svijetu. Neka se ne klanjaju zato što žive u strahovima već neka se u Tebe zaljube jer Ti si samo Dobro i Milosrđe.

Prikazujem Ti, Bože, sva svoja odricanja i molitve, sve svoje doprinose u životu, sve preboljene kušnje i izbjegnute napasti za nesvjesne ljude ovoga svijeta, za njihovo uspješno obraćenje.

Prikazujem Ti tijelo i krv, dušu i božanstvo preljubljenoga Sina Tvojega, Gospodina našega Isusa Krista kao zadovoljštinu za grijehe naše i cijeloga svijeta. Po pregorkoj muci Isusovoj, smiluj se nama i cijelome svijetu.

O, krvi i vodo što potekoste iz srca Isusova kao izvor milosrđa za sve nas, uzdam se u tebe. Blažena Djevice Marijo, moli Boga za nas.

Isuse, uzdam se u Tebe. 24.02.2021. 13:19

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts