Wednesday, February 17, 2021

Ružičasti proplanak

 



Gledam danas u budućnost

koja obećava rajske slasti,

još i veće kraljevanje vjere.

Sad je neka tankoćutnost

sagledala dosadašnje časti:

dalo mi se preko svake mjere



nektara i kruha, vina, meda

što ih samo dvoranin uživa,

novo grožđe s novoga čokota,

koji dođe preko ustaljena reda.

Sada rosa Duha me umiva

izobiljem dara vjere i života.



Ti si život moj, moja stijena,

pouzdanje, ufanje i oslonac;

Kriste davni, Ti si molitva i riječ

što je kao igla plastu sijena,

meni spasonosni konopac

i zemaljska s neba mliječ.



Popravi mi srca sve krivine,

poravnaj mi strme pute

i oprosti nemar i sljepoću.

Sve izgladi drva moga trine,

baci stopama mi svoje skute;

uzmi, daj mi duboku slaboću



da bih uz Tebe ja stigla

na taj ružičasti proplanak,

prepun krvi Tvoje, pepeljasta praha;

da bih jače s Tobom se pridigla

pa da gledam bijeli danak

od kojeg bih ostala bez daha.

17.02.2021. 09:23

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts