Wednesday, February 10, 2021

Hrana ljubavi

 


Često uliješ mi snagu

kada srce moje klone;

jutrima se budim jača

kada slušam pjesmu dragu,

riječi što su meni sklone;

dušu štitiš mi od plača.



I kad život moj se suši,

Ti ga natapaš mi nektarima,

sokom svježa ploda svoga

što se razlijeva po duši.

Dlanove mi činiš mekanima

i poništiš korov duha zloga



što tu, oko moje duše klija

ne bi li se kako domogao

mojih, Kriste, tankih vlati

što ih Duh Tvoj sve opija.

Bezbroj puta si mi pomogao

nudeći mi mlijeko svoje Mati



da se ja nahranim i okrijepim.

Slavim Tvoje naredbe i zakon,

Tvoje misli koje pijem

da ih za sebe zalijepim

i da postanu mi čvrsti zaklon

iza kojeg uvijek nova radost bije.



Hvalit ću Te, Bože dobri, jaki

koji donosiš mi od božanstva

slatkih mrva kraljevskoga Kruha.

Moćna djela činiš, prodor laki

pa ću napiti se Tvojega prostranstva,

hranit ću se milosrđem Sveta Duha.

10.02.2021. 07:18

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts