Saturday, February 27, 2021

Žetva ljubavi



Ljubim, Kriste, ovu slatku tajnu,

život što se nosi nekome na dar,

Križ na kojem vidim zvijezdu sjajnu,

u kojemu svak je zaljubljeni par.



Jer u Tebi i kroz Tvoju dragu žrtvu

duša nađe ljubavnika, sebi srodna,

gine dati se, i ne za žetvu mrtvu

već za žitna polja blagorodna.



Svako zrno što se sije, svaki uzdah,

svaka sitna i neznatna riječ

plode zato što su jedan Božji dah

kojim hranimo se kao mliječ.



Lijepe li su tople korizmene noći,

večeri u postu, Tebe žedne, Tebe gladne,

ispunjene kao izvor Tvoje moći,

kao Križ na vodi u plovidbe skladne.



Blagoslovi jaki množe se do beskraja,

slatka plodonosna kušnja sad je tu.

Trnje oskudice vodi nas na vrata raja

da pronađemo si zajedničku luč presvetu.



Da se pustimo u Tvoje časne ruke,

da Ti predajemo krhka, grešna trupla

čije kosti rode se od Tvoje slavne Muke

i na uskrsnuće usred ova groba mukla.



Da si Bog moj, o, da si moj

pa da budem ja Tvoj djetinjasti puk,

da mi neprestano nudiš zakon svoj

da mi bude zvono u taj noćni muk.



Da me nosiš, da me vodiš na izvore

kao onih dana moje mladosti, još nježne,

kad si bacio me slabu u to sinje more

da Te zovem, da naučim patnju čežnje



što si je pretvorio u izobilje blaženosti.

Ja još uvijek patim zbog ta straha

da me nećeš izabrati za te svoje osti,

izgubiti tragove do moga praha.

27.02.2021. 02:22

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts