Thursday, February 4, 2021

Brdo smirne

 


Da Ti mogu pjevat hvale,

zdravila bi moja duša, moje tijelo,

mirile bi riječi moje.

I kad su me vile zvale,

žudjele su pokrit Brdo cijelo

da ne gledam lice Tvoje.



Sada opet molim Tvoje uho

da se prigne mome glasu,

da me vrati danu koji stiže

jer ne želim slavlje suho -

ono ne vodi me k Spasu

koji svoje stado striže,



sprema ga za dane ljubavi i snage

što se Duhom Svetim rodi

poput lađe, pune stiha.

Ljubiti bih, Kriste, misli blage

da me pjesma hvale oslobodi

kao mlada ponornica tiha.



Ozdravit ću, već se čuju ljubavnici

ispod brda smirne,

na brežuljku tamjana.

Nisi ostavio mene u tamnici,

dao si mi Hrane silne,

od ta Vina duša mi je pjana.



Ulazim kroz odškrinute dveri,

gledajući prema nadi

koja bliješti, sva se sjaji

jer me podučavaš svetoj vjeri,

jer mi srce Tvoju ljubav sadi

da je nikom ne zataji.

04.02.2021. 05:34





Prije nego dan izdahne
i sjene se spuste,
poći ću na brdo smirne,
na brežuljak tamjana (Pj 4,6).”







No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts