Tuesday, August 18, 2020

S kraja svijeta


Negdje u sredini svijeta

nalazi se duša moja,

moja zvijezda, moja bol.

Strma stijena, zemlja sveta,

more u milijun boja,

plavetne visine, žitni dol.



Vihor prijeti sa svih strana,

s njime stižu glasi medni

sve od kraja svijeta bijela.

Miris putuje mi sve do stana,

anđeoski miomiris čedni

kao tamjan ispod crna vela.



Jedan prsten moj mi život krasi,

kao dah je lagan, kao perce,

a nosi ga sokol mlad

koji dođe da mi dušu spasi,

da mom srcu čuva dverce

kad nebeski otvara mi grad.



Ispred praga čekam jutra,

jesenima već su Jasle,

proljećima Korizmene noći;

kako jučer, tako danas, tako sutra

sve oluje zajedno su srasle.

S maestralom onaj sokol će mi doći



da me nosi preko praga,

da mi pjeva pjesmu iz daljina

koju ja već jako dobro znam;

s njima Isus i Marija blaga

da se tad rasprši sva tamnina

jer taj sokol nikad nije sam.

18.08.2020. 01:46





 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts