Thursday, August 6, 2020

Lice Isusovo


Kriste, Ti se preobrazi

ispred svojih apostola

da Te prime, blaguju Ti čest.

U božanskoj snazi

svijetle iznad svetog Stola

poput Boga koji jest,


koji dade svima priliku za mir,

pravednost i radost Duha.

To je domovina moja

kojom vladaš jer si moj Pastir

u blaženstvu sveta kruha.

Razna pića nudiš svoja,


slatka vina, opojnoga meda,

mlijeka i nebeske hrane

koja moju dušu visoko uzdiže

u odaje Tvoga savršena reda

gdje ja živim vječne dane,

gdje prilaziš mi sve bliže


da Ti gledam lice svijetlo, sjajno,

bijelo kao ništa viđeno u svijetu.

Svjetiljka si srcima od gline,

dušama što traže sebe tajno,

nadaju se visokome letu,

čeznu da im zlatno sunce sine.


Ti mi praštaš, Ti me ne osudi

za sve moje krive, lažne čine.

Ti se dade križu što Ti ga postavih

kao i svi drugi grešni ljudi

koji oličenje svake su opačine.

Milosrdno Srce, Ti sve zaboravi.


Kada dođe ono vrijeme i moj čas,

sve će suze moje mene dočekati

na ramenima Ti koja me očekuju.

Ti si meni dao sjenicu za spas

kojim dušu moju, moje srce opečati

da Te moje ruke zovu, slave, štuju,


da Te hvalim pred stvorenjem.

Ne zna puk Tvoj sve što nije zlo

pa se zakona od ljubavi ne drži;

ne zna da je Tvojim oproštenjem

zadobio život, dušu, svoje sveto tlo,

ovu zemlju što mu svaku stopu prži.


Tvoja milost čitav svijet posveti

te je jadan onaj koji ne zna

ni za poniznost, ni pokleknuće,

koji misli da mu Tvoja ljubav prijeti,

koji propade u ponore bez dna

dok mu Tvoja slava znači sjajno uskrsnuće.

06.08.2020. 04:54




No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts