Thursday, August 13, 2020

Marijo, ljubavi moja

 

Marijo, pogleda duboka, zvonka glasa,

uzdignutih ruku, nasmiješena lica,

ti zoveš duše ovoga svijeta,

zoveš ih na različite načine.


Marijo, načitana prijateljice, skromna govornice,

zoveš me da ti tražim i istražujem

svaki zarez u Svetome Pismu.


Marijo, pješakinjo dugih puteva,

izbjeglička povratnice, voditeljice hodočašća,

ti me zoveš da te spoznajem, osjećam,

i da te razmatram stilom tvoga srca.


Marijo, prelijepi cvijete koji odiše čistoćom,

beskrajno more koje se pjeni

poput tvoje uzdrhtale duše,

ti me zoveš da te pratim u svim tminama života,

u zemaljskim mračnjaštvima.


Marijo prostodušna, jednostavna i logična,

ponizna i susretljiva, bespomoćna i snažna,

ti me učiš o trpljenu svoga Sina.


Marijo dobrodušna, Marijo velikodušna

u dijeljenju tuđih boli, radosna u tuđim radostima,

ti me častiš česticama vječnoga života.


Marijo, roditeljice besprijekorna, moliteljice,

ti me snažiš molitvama,

uvodiš me vjeri i duhovnosti,

od koje svaka duša postaje živa.


Marijo bezgrešna i Bogom začeta,

Marijo vječna i nepobjediva,

ti me rađaš, Posteljice moja,

moja Pupčana vrpco svemogućeg Boga,

Stvoritelja.

13.08.2020. 18:33





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts