Tuesday, June 18, 2019

Odaziv



Duhovna snago što u meni kipiš,
silo koja ponekad me gura,
koja blagim darovima po mom vrtu sipiš,
ti mi ne daš da protekne moja ura;


ti mi ne daš spokoja, ni odmora,
ti me nećeš napustiti niti trena;
tvoji razlozi, porijeklo traže mnogo odgovora;
što ti može jedna osamljena žena?


Što ti može duša siromaha,
moj živote, ti, prekrasna inspiracijo
koja sili mene van iz ova praha;
moja vjero, moja ljubavi i nacijo?


Zar ne vidiš sve nemoći moje,
zar ne čuješ viku što na mene ide
ludih zloduha što grijehe broje,
slijepih duša koje spas ne vide?


Što u ovom krhkom tijelu čovjek može
s takvim duhom koji kao pijavica vije,
ne da duši da poklekne, dragi Bože,
ne da ženi slaboj da se nježnošću ogrije


pa da nađe plodove svog truda?
O, ti svjetlo Duha sjajna, mudrosti božanska,
ti načini baštinika od svog roba luda,
ti načini odaziv od zova proročanska.
18.06.2019. 01:51

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts