Saturday, June 8, 2019

Koban susret




Ti si me našao svu u pijesku,
Tebe sam susrela sva u stravičnosti
koja me samljela u svome tijesku,
koja me mučila pitanjem pravičnosti


i, makar život visi o pretankoj niti,
važnije bijaše etičko pitanje Tvoje
jer ako duša želi živjeti, biti,
ona mora nositi sve grijehe svoje


pred vrata neba, pred Tvoje, Isuse, lice.
U zemlji toj pješčanoj, strašnoj
najviše ploda daju klasje i ptice
dok mnoštvo duša gine u nevjeri strasnoj.


Ti si izlio svoga Duha na mene,
na tamnu mrlju što je ranjena bila
tim istim Duhom što pogubi sjene,
što ga je tama mogućih grijeha skrila,


to iskustvo je dalo duševnu bol.
I sad se sjetim ta ponora strave
koji okružuje sveti Tvoj stol,
koji mi prijeti gubitkom vječnosti prave.


I nije mi značajno da l' sam pobijedila
sve sjene prošle, ni sve što sam stekla
već samo jesam li koga tada povrijedila,
jesam li istinu bezdušno rekla.


Niti jedna duša, ni ptica, ni brdo, ni vlat
ne traže vrijeđanje nego riječ Ti svetu,
taj sveti oprez i strah da ne izbije rat
što se rasplamsava na ovom svijetu.


Tvoja me blagost boljela jako,
a duša mi nije spoznala raj.
Nikada prije nisam Te voljela tako
kao tih dana na rubu gdje prijeti kraj.


Dozivah Ti anđele s odorom bijelom,
a nisam znala ni staze, ni puta
jer Duh me obasuo svojim tijelom,
riječju života koja po meni luta.


I nije ni malo bezazleno, ni slatko
Tvoje izlijevanje duši koja se gubi;
Duše Sveti, Ti me podsjeti na kratko
koliko mi vrijedi Bog koji se ljubi.
08.06.2019. 06:06



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts