Sunday, June 16, 2019

Blato u pijesku



Dan za pamćenje, a vrijeme ustupaka
kad nemoć se potajno valja,
tako nepredvidiva.
Hoću li moći protiv kneza opaka
što me izaziva iz velika dalja,
protiv lukava diva?


Da mu se ne opirem, dobra je stvar
jer anđeo tada vodi me lakše
kroz iskušenja i nevolje sve
i poštuje onaj moj duhovni žar,
i čuva mi dušu da ne malakše
sred zbrke, sred muteži te.


Blato u pijesku moje oaze,
a pašnjaci moji tako hranjivi, rodni
kao da stižu iz rajskih visina
dok tiho, polako godine plaze,
prijete, a nose mi pelud i duh onaj plodni
koji se prostire klasjem širokih nizina.


I stope u blatu gdje očekujem kiše,
i pogled u zvijezde, molitva blaga,
nemoćna, tiha, sva se prepušta;
i neka se klasje to slobodno njiše,
neka ne ostane od mene traga,
neka me njeguje samo visina pusta.
16.06.2019. 09:31

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts