Monday, June 10, 2019

Strah Božji



Oko mene vjetrovi slobode,
uz mene i baklja, sva u plamu
dok se moždane mi bude
da se neke nove misli rode
i da rasprše mi neizvjesnu tamu;
budući, a isti život da se zbude.


Budućega nema osim ralja
od kojih se mučna bol porađa,
samo jedna stara riječ se vrti:
sve to nije ništa ispred velikoga Kralja
što Ga čak i moja muka još pogađa
da me vodi preko svoje svete smrti


da me pustinja zazebe i ohladi,
da me istim vjetrovima svu izlaže,
da me može ognjem tim prosvijetliti,
da se staza moja otvori, pomladi
kako prošla bih sve lakše pokraj straže,
kako uspjela bih moždane provjetriti,


kako saznala bih zašto sam u koru
gdje pripada čitavo mi biće,
zašto tako lutam širokim vidicima,
zašto rado prilazim sve bliže dvoru
kada ponoć, kada jutro sviće,
zašto more mene stihovi u Svitcima


kada nisam tako bogata i sita
i tako se krasno siromašim,
i kad nemam drugih razloga
kada god me netko to upita;
zašto se u miru tom prestrašim
samo svoga Kralja, jedinoga Boga.
10.09.2019. 20:15

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts