Sunday, June 2, 2019

Anđeoske kiše




Zorom sam te tražila u tami,
jutrima te još dozivala u sjeni,
a ti meni dade slutnje, biseri sami,
da ti se približim na visokoj stijeni


kao netko tko odavno ovuda korača,
kao puzavica biljka što se širi,
kao marama od svile na oštrici mača,
kao zrno tamjana što kraj tebe miri.


Podnevima slavila sam tvoje riječi,
tvoje savjete sam provodila smjelo,
molila za tebe da te nikada ne spriječi
ona sumnja da provedeš svoje djelo,


da me uvijek svojem Bogu vratiš
ako zmije napadnu me velikoga jada,
da u svemu tome malo tek prepatiš
kako poznao bi me na izlazu iz grada,


kako uspio bi mi pokazati nevidljive pute
da se lakom stopom krećem po tom trnju
koje nikne kako sakrilo bi Isusove skute
da ne prosipa se sumnja u svom zrnju.


Sutonima gledala sam tragove nebeske
kako nestaju tim obzorima što se žare
poput vrha stijene, poput sjajne freske
koja plamti samo kratko da pokaže dare


koji su se nazirali svakodnevno više.
Večerima snivala sam kako Bog me zove,
noćima sam slušala anđeoske kiše
koje su me oprale za potrage nove.
02.06.2019. 16:33



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts