Sunday, June 9, 2019

Iza Božjeg lica




Provlačim se kao uljez
kroz te dane i široke brazde,
a sve pored mene prođe
kao da sam samo jedan urez,
kao da sam sluškinja bez gazde
i nikada mi nevolja ne dođe,


a da s njom ne putuje i Bog.
Takva je sloboda vjerska,
takva mi je baština i kob
usred svijeta, sred košmara tog
gdje se širi ta zemaljska jama zvjerska
u kojoj sam dragovoljni rob


jer je slatko Bogu istome poslužiti
kao oružje za Posljednji sud,
kao barometar duša, njihovih stanja.
Nisam znala da ćeš dane mi produžiti,
i da ćeš me počastiti, stići mi u grud,
obasipati Duhom presveta Ti znanja.


Tu sam da kroz Tebe gledam, da ih vidim;
tu sam da osluškujem sve kao dijete
koje uči o simbolima i sriče;
i da se zaljubim ili zastidim,
da se oduševim od siline svete
kao nevoljnica koja k Tebi viče.


Ovo nije samo moja želja, moji vapaji i htijenja,
ovo nije čak ni vrijeme umiranja
što ga svakodnevno duša iščekuje
već je život što se neprekidno mijenja,
od rasipanja plodova do ubiranja;
to je Riječ Ti koja u meni odjekuje.


Sve izgleda da sam ja u Tebi, a u meni Ti,
Kriste, Riječi Boga moga kojemu se klanjam,
koji me odabra, oblikuje Duhom
i da ćeš se sa mnom uvijek preobraziti
kada pjevam, hodim svijetom ili sanjam,
kada ispijam Ti Vina i hranim se Kruhom.


Ti ćeš sa mnom biti i kad mene nema,
kad mi svijest odleti daleko od svijeta,
vjeran svome prvotnome izabranju,
najvjerniji Bože koji stan priprema
mojoj duši koja ne zna granice svog leta,
tako vjeran meni u toj ljubavi i pouzdanju.
09.06.2019. 16:32

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts