Friday, November 3, 2017

Život umjetnosti


Tražim onu pravu riječ za bitnost,
tražim srž i dušu na jeziku nekom;
stvaranje je samo puka nezasitnost.
Ako slikarsko platno ne putuje rijekom,

kako može slikar znati pravu nijansu;
kako moja umjetnost može biti stvarna?
Kako mogu znati u tom stvaralačkom transu
je li moja pjesma sa stvarnošću podudarna?

Kome služi moja slika velikoga svijeta
ako samo bacam nasumičnu estetiku,
ako nisam provjerila zašto biljka cvjeta,
ako ne znam izbjeći običnu patetiku?

Ako svoje riječi niti ja baš ne razumijem,
ako sebi samoj tajim najveće si blago,
život kojega još uvijek živjeti ne umijem,
kako mogu znati što je srcu drago?

Moj će jezik razumijeti svatko, svaka duša,
a moj stil označiti joj samo stavove
istom tada kad se život istinski okuša
jer je isti i za kišu, i za ljude, i za lavove.

Žalosno je kada pjesmom sakrivam si mane
i kad nesvjesno previdim mnoge greške.
Tada se zakomplicira sve što i u zjenu stane
dok ja sklapam oči, oslikavam smiješke.

Na toj rijeci najdublja je glazba bitka
koja uvijek nastaje u svetom istraživanju ljepota.
Bilo kojim stilom ova slika postaje razumljiva i čitka
jer je jedini mi pribor moja iskrenost života.
‎petak, ‎3. ‎studenog ‎2017. 02:22:10

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts