Friday, March 4, 2016

Sasvim drugo vino



Izopačena slika svijeta,
pregled loš, a pogled mutan.
Usred zime miris ljeta,
kisik živi kao da je sputan.

Ništa ovdje nije tako loše
da se ne bi moglo uljepšati,
čak ni oni koji prose.
Čovjek mora jako utjecati

na sve što mu stave pod nos.
Čaša vina ubija, kalež svete Krvi oživljava.
Oboje je vino, oboje je otkos,
ali on ne vidi dalje od Ikara.

I kad pije, u Tebi je razlika,
ali on je na tom svijetu ne prmijećuje.
Poslije svijeta sasvim druga slika;
što je pio tek na kraju posvećuje.

A kraj, to je nešto sasvim drugo,
ushićenje daje naznake o tome,
ali ono samo nadanje je grubo.
Jer sam Te okusila u obome,

čeznem Tvoju sliku vidjeti još bolje,
čeznem gledati sve Tvojim očima.
Svoje poglede Ti dajem s puno volje,
ali mi se ono Tvoje iz mene otima.

Jednom kad si me zaručioza svoju,
uvijek ćeš me čuvati i zvati
da okusim veću drugost Tvoju,
da poželim Tvoje srce znati.
04.03.2016. 00:02


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts