Monday, March 7, 2016

Bijeg iz prosječnosti


Vidjeli smo Tvoju moć i snagu,
ona nam je izvirala iz naših nevolja,
potreba je velika svima nam za spasom.
Kada bismo živjeli samo sreću blagu,
postali bi ljudi razvratničkih golja,
doveli bi sami sebe u pakao lasom.

Nikada Te ne bi znali, ni poznavali,
a Tebi bi srce prepuklo zbog nas.
Tvoji ćemo biti sinovi kad budemo braća,
tada vidjet će se da smo zaista Te zvali
da nas putiš iako je strašan Tvoj gorljivi glas.
Ti nam dodaj od šapata svoga slaća

jer je slatko ljubiti Te u tajanstvu,
svaki dan Te blagovati kao nasušni kruh
da u nama stvaraš nove sokove.
Nismo mi dorasli tom poznanstvu,
a Ti ipak razvijaš nam duh
u kojemu činimo blage skokove

da bismo izišli iz ova svijeta zla.
A kamo drugamo bi mogli doći
nego u nevidljiv ogroman prostor
gdje vlada mir na nebu, preko tla
po kojem hodimo s velikom moći
kao da se razderao naših duša zastor.

Sve što jučer nisam primjećivala
danas vidim jasno zjenicama nade,
ona otkriva mi pravu sliku Tvoga lica.
Sokove u meni nekada sam skrivala,
a sada ja s njima živim, Sveti Grade,
oni jači su od svih mojih drhtavica.

Kako je uzbudljivo Te poslušati,
doći blizu Tebe, tjelesno i duhovno,
opipati dragocjeni bitak, tako pristupačan.
Kako lako mi je ovaj svijet iskušati,
napojiti neko srce srdito i bunovno
koje čuva samo formu, jauk uglačan;

ljubiti ga slično Tvojoj ljubavi za mene.
Ne vjeruju mojoj povijesti i formi,
ne vide mi od tih soka život vječni.
Kada jednom drhtavica sva u meni krene,
vide da sam izvan svih njihovih normi,
ali draži im je njihov život prosječni.
07.03.2016.  09:25




No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts