Sunday, March 6, 2016

Na vratima vječnosti


Na vratima novih obećanja,
na poljanama Jerihonskim
gdje nestala je nebeska mana,
nahrani me zrnjem iskonskim,

dade mi beskvasnu pogaču
kakvu mi srce okusilo nije
i odstrani od mene lomaču
da me od sada ljubav grije.

Iziđoh mlada iz pustinje,
svježa zbog opravdanja;
vidjeh klasja gustinje,
plodnu zemlju iz sanja

po kojoj ne briju oluje
nego samo molitve ruše
zidine kojima struje
i oklope moje duše.

Što moje oči vidjele nisu
i moje uho nikad ne ču,
sada nađoh na klisu
što pokloni se tu,

preda mnom, pod stopama
kojima novom zemljom gazim.
Ropstvo me više ne slama,
slobodnim putem prolazim,

a pustinja ostaje iza mene,
ljubav mi jedino poštenje.
Ljubav mi otkloni sjene
da slavim Tvoje oproštenje.
06.03.2016. 08:08







No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts