Tuesday, March 15, 2016

Na vratima pustinje


Uskršnja borba oko ozdravljenja
svih kutaka duše i srca,
potamnjelih od zaboravljena grijeha,
pokazuje mi razna stremljenja
zloće što u meni grca
pa me koči usred iskrivljena osmijeha

jer moji su grijesi tako tvrdokorni,
moji su vragovi iskočili
na osudu svih najgorih dana
i još uvijek ne žele postati pokorni;
moju su dušu namočili
suzama i kapima pota slana

što mi se u noćnim morama javlja.
Ugrizi prijetvorne zmije
kao da me za kožu štipaju i bole;
podižem ruke za tragovima zdravlja,
sklapam ih lako i što prije
da umjesto usana za mene mole.

Bog mi dade zloću mi pogledati,
prikucanu visoko na stup Suda,
kao rukom načinjenu od gline i mjedi,
a u snu mi dade lako progledati.
Svijah se od muke kao gruda,
krv mi se u grču na duši sledi.

Utjehom zbori moj Bog i pokaže
da nisam ja na tom Sudu
već moja nevjera i strašna sumnja,
nestrpljivost koja se ne podlaže
nego se odaje bezumnku ludu,
zloći koja grabi i od najmanja bezumlja.

Željela sam slobodu od siromaštva,
spas od gladi i tuđih predrasuda,
pratila Boga na putu oslobođenja,
navalila na sebe milostinje i opraštva,
a bila mi teška pustinja luda;
sada tek prava mi slijedi žrtva porođenja.

Presuditi moram vlastitim grijesima,
krenuti dalje kao kada sam bila zarobljena,
trpjeti predrasude i vlastite sumnje;
podnašati pustinju s blagim osmjesima,
vjerovati da sam za borbu osposobljena,
vjerovati da pustinja nije bezumlje.
15.03.2016.  04:45





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts