Friday, March 4, 2016

Milost


Bijah slijepa od rođenja,
učili me dušu istresati
sve do zadnje slutnje.
Samo s toga posvećenja
naučio si me istesati
sve moje pomutnje.

Prepoznadoh Te, Sine Davidov,
kao da smo mi blizanci
jer sam uvijek bila poslušna.
Poslušnost mi bila zov.
O, kako smo stari znanci!
Idealima sam bila zdušna

koji obećavali su besmrtnost.
Varali su cijele mase,
a ja sam sve vjerovala.
Kako smiješno, bratstvo i jednakost,
ali ne daj na se.
Laži nisam sljedovala,

nije mi se dopalo
jer sam istinu uzljubila
kao prava proleterka.
I evo me jer me je našopalo.
Ipak, ja sam ubila
kao svaka slijepa zvijerka.

Ti me rodi, a ja bijah nesvjesna
pa sam srljala u maglu
strasnom istinom i vjerom.
Svakome sam bila tragična i smiješna,
samo Ti navede bagru
da Ti me pokažu s mjerom.

Ništa mi nije nedostajalo,
htjela sam se i ja nasmijati
da se slučajno ne predam.
Preda mnom je srce Tvoje stajalo
koje mi je htjelo nešto dati;
smiluj mi se da progledam.

I pretvoriše se zvijeri u snebivanje,
pretvori se blato u krvavo tijelo;
drvo neko, tvrđe od ta smijeha.
Kada prođe iščekivanje,
vidjeh lice Tvoje, kao magla bijelo.
Od sljepoće nasta more grijeha.

Konačno sam progledala, postala prah.
Gdje su moji ideali i moja potencija?
Mrtva pjesnikinja, za sve bezimena.
Još primijetih uza sebe neki svježi dah,
Ti si ona Davidova kraljevska esencija,
Ti si ona Istina mi neviđena!
04.03.2016.  23:23





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts