Wednesday, August 30, 2023

Putovanje zahvalnosti


 


Hodočašćem kročim u nutrinu

da izvučem najljepše Ti hvale,

prvi puta zalazim u tminu

gdje su pohranjene misli stale,



sve u jednom osvježavajućem tonu.

Iz tog svijeta, gdje su likovi statisti,

dobro naći je igračicu na tronu

što je ostala na omiljenoj crnoj listi.



Ispočetka slušam stare stvari,

sjećanja se bude, smisao je tu

i još uvijek vrijedi dojam koji se ne kvari,

i još jače ljubim tu melodiju.



Od života i od smrti bježati se ne može,

a sva putovanja dobra su za rast.

Molitve se rađaju, uspomene množe,

i ta prožimanja služe nam na čast.



Nalazim te gotovo u svakoj pori

i u svakom dodiru mi svijesti;

i vremena služe kvaliteti koja gori

kada god poželim sa sobom se sresti.



Raduje me spoznaja ta, Bože moj,

nikad neću dovoljno zahvaliti

za udvaranje Ti što mi ništi nespokoj,

što me zove prepreke razvaliti.



I kada sam zarobljena krhkim tijelom,

snaga izvire mi poput bujica i vihora

i zahvalnost putuje mi dušom cijelom

sve do sada, sve do neba, preko mora.

30.08.2023. 09:41



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts