Friday, August 4, 2023

Duhovne bitke




Munja bljesnu nebeskoj daljini,

gore svatko vodi bitke strašne.

Promatram Te s mirom u tišini,

sada Tvoje su mi riječi jasne



kad je spustila se suza Tvoja

kao pljusak na me, kao zrna tuče

jer tu propada nam zemlja moja

što se kao crni oblak gradom vuče.



Boj se vodi na duhovnom polju,

posljedice vide se razaranja,

mada znam za sudbu bolju

veličanstvenoga Božja stvaranja;



mada znam za naše dostojanstvo

kojim plodiš, Kriste, i po krivoj crti,

i za duhovno prostranstvo

u kojem se sastajemo nakon smrti.



Pripovijedat ću Ti tada sve o sebi,

kako spoznala sam prosvjetljenje krasno,

a Ti ćeš sve znati, kako ne bi,

nikada za povjerenje neće biti kasno.



Anđeli i sveci bore se za mene;

i ta munja što je proparala grudi

buđenja je znak za duše snene

i za svaku koja poplavama bludi,



koja bujicama pliva rastresena

danas, nakon teške, sparne noći.

Vrlo brzo gledat ću Te, zanesena,

jer si obećao da ćeš brzo doći.

04.08.2023. 18:34



 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts