Wednesday, June 17, 2020

Život neizmjerne milosti


Srce milosrdno, smiluj se meni;

Srce čisto, iskrenost mi stvori;

Srce sveto, jakošću me opremi;

Srce Isusovo, ljubavlju pokori


svaku divlju kost i meso moje,

svaku gorku kaplju svoga roda

koja nije onih prsi što me doje

vjekovječnom hranom svoga ploda.


Srce Isusovo, Ti me zaprepasti

veličinom slave, malenošću suda

kada vidiš da ću strmoglaviti se, pasti

u svoj glib gdje postajem Ti Juda.


Pomiluj me, takvoj meni se sažali

kakvu nisi za se porodio.

Kakvu si me poslao u trnje, opožari

takvu mene koju Ti si pogodio


nježnom strpljivošću svakoj ljagi.

Tada opet prihvati me vjernu,

Srce pouzdano, najdraži mi Dragi,

Bože koji živiš milost neizmjernu.

17.06.2020. 19:44


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts