Wednesday, June 17, 2020

Blažena nada


Tvoja je riječ iznad svake riječi,

logika je Tvoja iznad svake logike,

ona svaki razum spoznajama liječi,

propisi Ti, Kriste, Tvoga srca slike.


Milosrđe Tvoje veće je od zakona,

neće se na moje molitve oglušiti

jer u Tebi jedina su vrata zaklona,

skrovište što suze će osušiti.


Predati me nećeš stihiji, ni jadu,

spremnošću ćeš, Duše, mene jačati,

uliti u moje srce blaženu mi nadu

i sigurnost koju drugi ne može mi dati.


Kada prođu dani ovog svijeta,

nećeš pamtiti mi grijehe, niti lom;

uzet ćeš mi uzdahe, Ti, Dušo sveta,

jer si slušao me u životu mom,


jer si gledao me u danima gnjeva

kada padala sam da me Ti osvijestiš.

Duša moja neprekidnu hvalu pjeva,

Bože koji uvijek radost mi navijestiš.

17.06.2020. 06:32


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts