Tuesday, June 9, 2020

Prosjakinja Božje volje


Vjekovima vječnim slavit ću Te, Kriste,

vječnom biti svojom koju meni stvori

da me prašina ne guši, da me poje vode bistre,

da me tvrdi kamen smutnje ne obori


u taj kal u kojemu sam bila prokleta

u tvrdoći ljudskih srdaca i zlobnih napadaja.

Da ne ostanem u prahu ova svijeta,

odvest ćeš me gore, sve do uskih vrata raja.


Vjera, povjerenje čuvat će me od propasti,

ljubav Tvoja što me praštanju poduči

jer je jedini mi put i način davati se, a ne krasti

da mi milosrđe Tvoje krasne plodove poluči.


Ti si Izlazak moj iz te tame i otvaranje nebesa

da ja uđem sva u Tvoju milosrdnu volju

što se slavi sva u mojoj srži Tvojih darova i uresa

što me krase kao službenicu Tvoju, puno bolju


nego što je ikad bila sa svim slabim moćima

i sa svakom boli kakvu prostak, što ne prašta, nosi.

Zahvaljivat ću Ti danima i dozivati Te noćima,

da Ti budem odjek, slika čije srce Tvoju volju prosi.

09.06.2020. 08:28


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts