Friday, June 19, 2020

Radost opraštanja


Ne, Gospodine moj, nisam oprostila ja

toliko puta, tolikim dušama tolike jade

za koje ne znam puteve dobra i zla.

Kada opraštah, Ti srce mi moje ukrade


da u njega postavi svoju vladavinu,

radost ljubavi svoje bez granica;

Ti donese meni milost u Kruhu i Vinu

i praštanje Srca što čuva Ti odraz lica.


Ti si Onaj u srcu mome

koji praštanje dade i odriješenje

u moje ime. U imenu svome

Ti predade dušama osvježenje,


radost i mir, život i red.

Tek tada se meni srce otvorilo

da i ja pratim Ti ljubavi slijed

i da oprostim sve što se zborilo,


sve što se činilo nek' se zaboravi.

Ti si mi, Isuse, brazde svog Duha izdubio

da ih zasiješ, da Ga u srce moje postaviš.

To si Ti, Kriste, mene izljubio.

19.06.2020. 19:50



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts