Sunday, September 18, 2016

Riječi



Na mojoj pameti  su tvorevine
koje nisu nikad sasvim dovršene,
a ima ih puno kao piljevine;
to su misli koje nisu dorečene.

Te su tvari ponajviše slutnje,
osjećaji razni i mnogi dojmovi
koji zaziru od svake pomutnje;
to su nerođeni pojmovi.

Moja duša čuva sve što ima,
sve što prošla je još od začeća,
i posprema to u riječima;
ona riznica je ponajveća.

Nema puno naziva za sve te stvari,
ja ih malo naučim iz Biblije;
tamo čujem kako Bog za mene mari,
kako neprekidno ovdje bdije

pa sve vidi moje srce što je razum
iz kojega rađa se artikulacija;
to je osjećaj i slutnja, to je um,
to je ljudska riječ i svačija.

Tad se raščišćava svaka zbrka,
govor duša mora uvijek znati
da joj ne bi stvarala se strka
kad osjeća, kada živi i kad pati.

To je stvaranje u svojoj biti,
zbog toga sam živa duša izabrana
tamo gdje se stvaraju iz ničega niti;
zbog toga je ljubav izatkana.
18.09.2016. 06:30


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts