Monday, September 5, 2016

Svjetlo od svjetla


Možda nisam noćas tvoja duša,
horizonti mi se otvaraju
mjesečevim odsjajima;
možda noćas Bog me strašno kuša
jer se brane sve obaraju
kojih ne znam da li ima.

Mjesečina slađa je od svih tunela
što ih sanjamo
i što imaju na kraju svjetlo;
ova noć je najljepša turneja
kakvima se klanjamo,
koje nam otkrivaju podrijetlo.

Mjesec se raspršio
iza tamna ruba,
iza tamna drveća;
život je dovršio
putovanja gruba,
slatku pjesmu cvijeća.

Još po neka gori svijeća,
limovi na krovu sjajni;
svjetionici su noći
kao što je svijetla sreća
koja krije mnoštvo tajni,
koja uskoro će proći.

Čemu da se divim,
što da slavim, ili koga,
kome moram zahvaliti
što baš sada živim?
“Spasit ću te”, riječ je Boga:
“Ovo crno nebo ću zaplaviti”.

U muklini duša moja odgovara
da se sjeća svih svanuća,
molitvi i uslišanja
i polako se otvara
jer i noć je ova nemoguća
ako nema svjetla danja.

“I po noći smjelo hodi,
stvorio sam zvijezde za te
da za sunce doznaš,
da se raduješ slobodi,
da te moje misli prate,
da i mene prije spoznaš.”
05.09.2016.  01:50


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts