Thursday, September 1, 2016

Kada god se sjetim


Oprosti mi što govorim u tajnosti,
što ne vičem s tornjeva i krovova
i što nisam krik nego dah,
samo želim doprinijeti trajnosti
koja već i jača je od olova,
ali može propasti u jedan mah

jer bojim se da ja sam ta
koja vodu muti, koja nije sigurna
u spoju ovom neviđenom;
ja sam često duša koja propada,
čija riječ je opora, a djela tmurna,
koja daje rukom nesmiljenom...

a Ti si ljubav vječna, život i put
i ne možeš propasti po biti,
zato veza s Tobom uvijek mi uspijeva.
Priznajem da strah je moja ćut,
da ne prestajem Te sniti,
da se meni ljubav Tvoja i milost izlijeva

kada god se sjetim Tebe, svoga života.
Tada vidim kako sam nestrpljiva,
kako teška mojom dušom vlada tmina,
kako sporo prolazi Golgota
i bez moga duha trpljiva,
ali tada ipak znam da sam Ti jedina.
01.09.2016. 14:27



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts