Sunday, August 28, 2016

Sjaj poezije


Preljubničke pjesme mlade
pjevala sam onih dana
kada nestale su prepreke
što tako sigurno mi život grade
kao krošnja razlistana,
kao sve te tihe rijeke.

Nisam bila nikada pjevačica,
samo moram naći trag
tamo gdje me jače tuku
vihori svih slavnih inačica,
gdje poezija je prešla prag
do kojeg me rime vuku.

Zato želim reći bilo kome
sve što moždane ispisuju,
sigurna u svojoj slutnji.
Možda jednom mene slome,
možda druge duše čuju
razloge tih pjesničkih pomutnji.

Samo slušam, samo vjerno pišem
ono što mi govore i daju
moji glasi, tako tihi, neznatni
koji čuju kako sporo dišem,
koji kratko kao bljesak traju;
to su stihovi prezlatni,

oni jedino su što je bistro,
spasonosna iskra pomračena uma,
oni vode me iz teška ropstva
na područje tako čisto
kakvo nije niti tamo gdje je šuma
strašnog djevičanskog srodstva

u normali punoj predrasuda.
Biti isti kao drugi, svi u svojoj formi
iz koje se straše proviriti
ili pustiti se brizi javnog suda
koji ne zna letjeti iz svojih normi,
ali biti, živjeti, zadiviti

anđele i ptice nebeske što lete
poput onih misli rijetkih genijalaca
što se puštaju pred nadahnućem,
koji prejaki su da ih spete
užadi i koplja mnoštva znalaca
koji ne podliježu ovom sjaju vrućem?

Radije ću javno neprekidno ginuti
zbog tih mojih izrečenih rima,
pustiti ih neka traže na slobodi
gdje će netko možda skinuti
malo ljage s toga teška krima
kada mu se nadahnuće rodi.
28.08.2016. 09:14






No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts