Sunday, August 14, 2016

Kruše života


Pitam li Te, sve mi veliš,
a moj krvotok Te prati
kako ljubav svoju dijeliš
koja rijetko Ti se vrati.

Znam da ne daš odgovora
za sve druge ljude,
ali ja ih gledam s gora,
trzaju se kao lude,

zure njima duplje očne,
pune mutna sljepila,
a ruke im krvoločne,
mržnja ih zalijepila

za vlastitu pohlepu.
Svi su mladi ili tati,
ne znaju za Hranu lijepu
koja sve pozlati;

mnogi ne vide pred sobom
ponajveća krvnika,
trguju il’ prijete grobom
pod pritiskom žrvnika.

Ne daj da me smelju
u svom naletu na tuđe,
da pokose vrijednost velju,
odaberu luđe.

Nečovjek je svaki taj
koji pušta se podjarmiti
pa putuje za raj
da bi sebe skriti,

svoju nesposobnost;
i zbog toga želi ubiti.
Nema li podobnost,
glavu će izgubiti

mjesto da se ponosno upita
kome daje da ga topi,
kome pušta do svog srca skrita;
svraka njemu mozak popi.

Sama sebe mnogi tlači
pa se čudi da ga drugi hoće.
Ako ne znaš da si jači,
tad si žrtva svoje zloće.

A Ti, dragi Bože moj
i moj slavni Spasitelju,
ne daj mi u ludi boj!
Ne daj mene tlačitelju.
14.08.2016. 16:44



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts