Wednesday, August 17, 2016

Ljubavna tajna


Ova ljubav gori, tinja
i često se sakriva
da bi se rasplamsala
u obliku raznih čina
koji svi su strepnja živa
da je neka druga ukrala

ono srce što je moje postalo
prije nego što je bilo svijesti
da je i to moguće;
kad je moje srce zaštropotalo,
znala sam da nećemo se sresti,
a duboko ganuće

spopada me još i danas, i sve više
iako su mnoge zime prošle,
odvajanja i razni neredi
i već nova jesen šalje kiše,
a borbe su slične došle.
Ljubav naša vrijedi

više nego bračni zavjet,
jača je zbog istog Boga
i zbog vječne borbe;
za isto već težimo mrijet,
da nam pučje spozna toga
i za slavne naše Tvorbe.

Hvala ti što čuvaš tajnu,
što si sastavio sladak lanac
da mi bude srcu znamen
koji prati vrijednost trajnu
jer mi nisi samo stari znanac,
jer te ljubim, ljubim, Amen.
17.08.2016. 20:37



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts