Wednesday, August 24, 2016

Odakle dolaziš? - Job 1,7


Ne znaš  ni odakle dolaziš,
niti znaš kako si ovamo zašao,
a ipak kao ričući lav prolaziš,
tražiš kako bi baš mene snašao.

Prije nego što zatvorim vrata,
moram pročistiti krivo i zlo
što se tako ljepljivo za me hvata;
pitam se zašto mi donosiš to.

I prije nego što za uvijek umukne
ovaj tvoj ljigavi tuđinski glas,
potrudit ću se da ljudima sukne
najljepša utjeha i siguran spas.

To moja će osveta uzgred biti
za duhove opake, duhove zle
koji se od mene ne mogu skriti
jer već odavno na spletke te

sasvim postadoh nekako imuna
kao što anđeli postanu neuhvatljivi
kada ih traži prijetvorna struna
dok meni su oni često spoznatljivi.

Pravednost Boga Isusa Krista
nosim za prikazanje pred pukom
kako bih i ja tu ostala čista
kada odnese zlo svojom svetom rukom.

Tako ni jedan pravedan neće nastradati,
ali tko će taj biti, ni anđeli ne znaju
dok ja ću se svesrdno nadati
da oni za prijetvorne tako ne haju.

Rekla bih samo još jednu stvar,
ne diraj me jer molim i praštam
kako bih izdala od sebe dar,
a ne stoga što često maštam.

Zato te pitam, a tko si ti
da mi sudiš i zašto se bojiš
da bih ti mogla nauditi;
zar po sebi i mene krojiš?

Osvetu možda neću gledati,
ali je ćutim i ona me blaži.
Ako se poželiš na kraju predati,
gore, na nebu mene potraži.
24.08.2016. 00:44



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts