Monday, August 15, 2016

Kraljica pustinje


Ti si živa voda usred pustinje,
izobilje blagostanja;
razgorjela si moje tinje,
donijela mi silna znanja.

Nisam znala kako bih te nazvala
jer se nisi otkrila do kraja.
Znaš da duša mi je bila razvala
i da srce nikada ne zdvaja,

inače mi ne bi bilo tvoga spasa.
Pripreme su se zgotovile,
hode noge između dva klasa,
znake tvoje su obnovile

još od onih dana kad sam te izmolila
pa si pustila mi one patnje.
Nisam tada znala da si moju dušu prolila
i da nosim boje ratne.

Sada znam da moram,
da sam sama tako izabrala
kad sam krenula za goram
gdje si podno Križa stala.

Sada ti se svjesno predajem,
stalno te pohodim;
ti me pusti da se kajem,
Sina tvoga da porodim.

S jedne strane klas je Bog,
a na drugoj čekam ja.
Bit ću centar križa tvog
jer sam te prigrlila

pa si noćas rekla mi u snu
gdje je mjesto tvoje pravednosti:
to je blizu, to je tu
gdje se srcu jave čednosti.

Jakost mi je darovao ovaj Plod,
opremio me, strašnu kukavicu,
ali ti si postala mi rod;
prihvaćam rukavicu

što ju baca vrag u moje obraze.
Kolike duše vračaju i čaraju!
Tvoje ruke mene traže
jer sad nevjernici haraju.

Tako blizu, Sveta Bogorodice, a tako daleko;
godinama morala sam ići
mračnim tragovima da ti dođem prijeko,
ne znajući gdje ću stići.

Zato nagrada je moja ogromna
dok je svuda kazna bijednika.
Moja duša još je više pomna
jer sam sestra tvojih nasljednika.
15.08.2016. 05:20






No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts