Thursday, August 4, 2016

Gospodin je Pastir moj


Nekako sad ne mislim na odlazak
makar znam da sam Ti na vratima,
makar si mi oprao moj obrazak,
dao da se oprostim sa svatima

kojima sam okrenula leđa
jer Te moram sasvim dobro čuti,
našla mjesto pokraj pređa
kojima također ne idu moji puti.

Zvao si me u svoju blizinu
gdje sam iskušala svoje vrijeme,
gdje sam s Tobom prešla veliku nizinu,
ali nisam posijala Tvoje sjeme

jer sam morala ga svojoj duši sabirati.
Velikim promjenama ovoga svijeta
čovjek samo mora svoju dušu dati,
a sve ostalo učini Tvoja ljubav sveta.

Zato sunce meni mozak prži,
zato ranjene su moje bose stope
i dah mi se jedva na srcu drži;
zato se u molitvi sve nevolje potope

da me Ti izvedeš uslišanjem,
prstom svojim da me tu dovedeš
gdje se nalazim pred zdanjem
što ga čitavog od ljubavi ispredeš

i gdje samo moja ljubav ima snagu
prihvatiti sve što od Tebe mi stiže.
Dao si mi da si vidim smrtcu blagu
pa me ostavio sretnu puno bliže

nego što bih stigla svojim trudom.
Molitva od ljubavi se samo stvara
i vodi me Tvojim sprudom
gdje od Tebe primam ono malo žara

što mi je nedostajalo da Ti stignem
u te sjajne dvore čiste predanosti,
da se uskim vratima Ti prignem
i napustim brige svoje neznatnosti.

Duša sama Tebe hvali, Tebe moli,
više ne daš srcu bilo što da zdvaja;
od ta mojeg pohoda ništa sad ne boli
iako sam bila već na rubu svoga kraja.
04.08.2016.  03:20










No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts