Thursday, September 22, 2016

Duša vrijedna ljubavi


Posebne slike,
određeni pojmovi,
poznate imenice,
dobre prilike,
dobri dojmovi,
sitne čestice

strašno me vuku
domu mome,
domu pustom
gdje ne tuku,
nema kome
životu gustom.

Plešem, ne spavam,
kuham i ne,
potpuno sama
ustrajavam
usred divote
kao i sve

što dotaknem,
što uzimam
i što dijelim,
policu maknem,
sebe si otimam,
nebo želim.

Samotno živim,
željna mira,
željna slobode;
nikog ne krivim,
nitko ne bira
kamo ga vode.

Život ljubavi,
ljubav života
moj je put,
nikad ne davi,
sve je ljepota,
dršćem k’o prut.

Valjda sam vrijedna
svega toga,
nezaslužen dar.
Duša ni jedna
života moga
nije mi par.

Ptice lete,
glazba svira,
vjetar miluje,
brije u pete,
to me ne dira,
uvijek se smiluje.

Možda i neka
duša navrati
čuti što znam,
vedra rijeka
nikad ne pati,
a Bog je sam.

Zato Ga hvalim
što mi je dao
ptice i stan,
nikad ne žalim
što je pao
u moj san.

Zato Ga imam
na sve strane
i nemam slom.
Uvijek Mu klimam
u ove dane
jer On je moj dom.
22.09.2016. 07:28





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts