Tuesday, September 20, 2016

Beznadežan slučaj


Tama pada, satkana od izdisaja
poput zrele životne mudrosti,
njene kapi plod su otkrivenih utaja,
svježina joj prodire do kosti.

Zastori u gradu tek se sada podižu,
pučje traži svoje noćne predstave,
a maske se jedna za drugom nižu
kao prekrivači svakodnevne strave.

Spalit ćemo vještice, okruniti kralje,
sanjat ćemo malo dječjeg smijeha
pred kojim se skrivamo u bijele halje,
istraživati ponore grijeha.

Tama pada, gubi se i poslovična krutost,
ne vidi se ništa osim želja i kraja dana;
čeznemo produljiti ga, ali ostaje tupost,
ne može se razbuditi kasna duša pospana.

Punih trbuha, pićem omamljena uma
krećemo se lako prema taksijima,
ne gledamo znakove kraj druma
jer već drijemamo od noćnog dima.

Sutradan je nedjelja, neradna i troma,
opet ćemo ručati uz dječji plač
što se vikendima uvijek ori usred doma,
poslužit ćemo samo mamurluk i drač.

Začaranim krugom krećemo se opet isti,
nikad se ne mijenjamo, gomilamo ljeta,
ali nikada ne sustajemo na toj pisti
koja nikamo ne vodi, koja nema uzleta.

Tama pada, nije drugačija u vremenu
jer me goni istom onom putanjom
na koju sam stala u jednom trenu,
koja me je povukla da padam s njom.

Tama pada, ali ljubav će me spasiti,
kao nježna ruka dići će me netko,
neka slatka će se riječ u meni oglasiti
makar to se svakome događa rijetko;

tim više moram se pripremiti
jer uskoro će stići sunce, a tama pada.
Moram putanju prizemljiti
da ju dobro čujem, da izraste nada.
20.09.2016.  22:37




No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts