Monday, June 13, 2016

Evo me, Europo



Europo, kolijevko ideja i talenata,
uvijek ti ćeš ostati što jesi
ma što bilo na tom svijetu.
Pošiljateljica si naših agenata,
tobom svatko sebe resi,
primi sada tu poruku svetu.

Tko god dođe, tko god uđe
u te tvoje dvore prevelike,
nek se sada nam priključi
jer ti nisi nikakvo imanje tuđe
već si dužna pokazati slike
iz kojih nam svijet o sebi uči.

Ja sam stigao iz tvojih dubina
i na svjetlu dana grlim tvoje osvajače,
oni padaju od sve tvoje ljepote.
Nosim tebi pregršt svile i rubina
zbog kojih te i najmanji tlače
da ti kažem: volim te, živote;

volim tvoje stadione i sva polja,
tvoja natjecanja, tvoju kreativnost;
volim te u tvojim nakanama.
Tebi treba moja snaga, moja dobra volja,
tebi potrebna je sva aktivnost
jer ti život rađaš svima nama.

Bez tebe ja ne bih znao svog identiteta,
ne bih imao tu poruku za sva vremena;
nemoj nikada promijeniti ime
jer si voditeljica u miru svijeta.
Sve si veća, sve si šira sve do onog trena
kada postaješ za mene sveta.

Gdje bismo mi bili da nam nije nas?
Sada primi naklon od Hrvata,
primi jedan vatreni poljubac.
U tebi svi narodi nek nađu spas,
neka brat pronađe svoga brata,
neka primi svatko ovaj rubac,

ovaj barjak što ga ljubim danonoćno,
ovu pjesmu što se divi Božjim darima,
što se divi šarolikosti i stvaranju.
Dajem tebi svoje vjerovanje moćno
koje si povjerila nam, svojim vratarima,
da me vidiš, da me čuješ da sam tu.
13.06.2016. 07:44







No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts