Wednesday, October 7, 2015

Bogu je potrebna molitva


Majko Marijo,
ti si mi izmolila obraćenje, ti si mi izmolila zdravlje, ti me bodriš jer neprekidno si uza me, što god bilo i kakva god ja bila, i grešna i još više grešna. Ti uvijek stojiš iza mene i daješ mi snagu i osvježenja svaki dan.
Ljubav Boga našega uvjetuje trud oko svetosti dok ti moliš za sve, za najgrešnije. Ti moliš kada nitko drugi molitvu Bogu našemu nema na pameti, Moliteljice naša i Kristova.
Uvijek kada pomislim kako si se smela kad te je anđeo pozdravio i rekao ti da si puna milosti, da je Gospodin s tobom, vidim te čistu i najčišću među svima nama. Toliko svi govorimo da vjerujemo u Boga kao da Ga držimo svojim najintimnijim prijateljem, a ti koja si u Bogu oduvijek i zauvijek, snebi se nad anđelovim pozdravom. Da, puna milosti, Gospodin je uz molitve tvoje. On je umro za sve ljude, On želi da se svi ljudi spase, ali Bog se ne nameće, niti svojim željama, Boga treba moliti, moliti Ga za sve veliko i za svaku sitnicu i tada On odgovara obiljem i uslišava.
Otac naš na nebesima žudio je za ljudskom molitvom, Isusu je potrebna naša molitva koje često nema, molitva koja uvijek izostaje u našim ljudskim srcima.
Da ti ne moliš za sve druge, žive i mrtve, da ti nisi uvijek uz nas, svjesne ili nesvjesne, nikada Bog ne bi prekinuo paklene muke ljudske, možda bi zauvijek čekao barem jednoga molitelja. Zato te učini Bezgrešnom i zače se u tvome srcu da Ga svi imamo, u izobilju da Ga imamo.
Kako si bila odlučna kada ti anđeo pojasni da će te sila Duha Svetoga osjeniti. Odmah se podastre jednom zauvijek i pristade na sve, na svaki dobar i loš trenutak, na tugu i sreću, na jad i radost, na smrt i spasenje. Uvijek si pripravna, neprekidno moliš u velikoj brizi i ljubavi za ljudski rod.
Bog je trebao tebe, Marijo, i u tebi je dobio nas, grešne i uzaludne, molitelje, žene i muževe, djecu, sve zalutale, a ima ih previše.
Tvoj značaj raste u povijesti jer ljudi se množe i grijeh se širi velikom brzinom. Teško je pokupiti sve ljude i bez tebe Boga mnogi ne bi nikada čuli.
Ti si jedini primjer i uzor za vjernike, ti si Moliteljica vječna iako niti jednu molitvu ne bi morala za sebe izustiti, toliko si čista.
Svi sveci su te štovali kao svoju neophodnu Mati. Svi su sveti u tebi blaženi i jedino tebe svima preporučuju.
Kroz mene ti moliš, i kada moje srce izgubi blizinu Božju i osjećaj moliteljski, ti si najviše tu da me zagovaraš i tada izmoliš nešto lijepo i neočekivano, nešto što se nikada ne bih dosjetila moliti pa me ugodno Bog iznenadi. Tada znam da si ti molila za mene i izmolila mi te milosti i sjetim se da sam bila taj čas potpuno prazna. Zato si ti tu, tamo gdje je praznina, ti zagovaraš i čuvaš duše.
Tamo gdje svi zdušno molimo, častimo te pjevajući i pridužujemo se tebi i tvojim razlozima i molitvama te tako svi izmolimo za sve i svakoga. Na taj način Isus dobiva puno molitelja nalik tvojim molitvama i zagovorima, kroz tebe Bog spašava. 07.10.2015. 07:53



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts