Thursday, October 15, 2015

Uzdasi za kasnije


Nebo zebe, kiša hladi do dubina
u kojima uzdah moj se ote,
uzdah olakšanja i novih svježina.
Njima milujem te, dragi moj živote.

Tek sam se otrijeznila i osvježila,
tek sam dahnula od mokra zraka,
a duša mi već se svakim darom napunila,
svjesna da je važan dio mraka.

Čekaj, nebo, čekaj u spokojstvu
ona divna obećanja što unutra leže,
u tome preminulom rastrojstvu
gdje se rađam, gdje mi zebnje bježe.

Čekaj, dušo, i doživi svaki dubok čas
u punini kojoj ne vidi se kraja,
koja donijela je bezvremeni spas,
koja je pokazala mi ukus raja

jer ja idem, tek na pragu vječnosti,
u taj prijelaz gdje me promatra blaženstvo,
iza svake sumnje i oprečnosti,
iznad svega što donosi genstvo,

sasvim nešto drugo, sasvim novo:
ispunjenje neznanih mi žeđi,
otkrivenje koje daje udisanje ovo
koje obećavali su moji pređi

da se sjetim kada dođem na taj prag
da ja ulazim u prapočetke
i u onaj isti prostor koji mi je tako drag,
koji čuva moje pretke;

da se sjetim željenoga dostojanstva
što ga može dati samo uskrsnuće,
ulazak u neznana prostranstva
koja nadilaze želje ogromne i vruće.

Neću se opraštati, ni osvrtati,
nemam više ono staro tijelo;
nikada se više ne može izvrtati
ono što se nije i što se je htjelo

jer sam daleko od svega što me sačinjavalo.
Samo želim još trenutak zastati
da ponesem sve što se je davalo
jer se moram s dragim svojim sastati.
15.10.2015. 02:42


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts