Wednesday, October 7, 2015

Besmrtni nisu svi sveti


Željela sam dati nešto malo više,
željela sam biti nešto malo bolja,
poželjela čuti Krista kako diše
i da Njegova mi bude volja.

Imala sam samo jedan uzdah,
drugo više nisam bila sposobna.
Iskala sam ući u božanski dah
jer mi muka posta osobna

te se sjetih odlazaka zauvijek.
Povremeno sam se nadala,
ali nisam znala da postoji lijek
i dok sam sva u tugu padala

ote mi se uzdah jedan kratak.
Sada ljubim sve u davanju
i ne ide mi se više u povratak
gdje me zateče u spavanju.

Sada dajem nešto malo više nego prije,
svakim časom sve sam više osoba
i nije mi zlo, niti muka više nije
jer Providnost meni dade spasa oba,

i besmrtnost, i malo svetosti.
Djevica mi Marija izmolila
da mi muke Bog premosti
kad sam uzdah toga časa prolila.

Možda svi smo besmrtni u nadi,
ali nije čovjek sam od sebe svet.
Zato Majka moli, neprekidno radi
da nam viši, bolji bude let.
07.10.2015. 08:31




No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts