Friday, June 30, 2023

Tajna radost


 

Radujem se Bogu svome,

prijatelju, bratu po svoj vjeri

da mi radost nikada ne slome

i da stignem na te uske dveri.



Imam izobilje svega Duha,

materija me previše ne dira.

Nema uvijek vina ili kruha,

ali vjernik nikada ne bira.



Za njeg će odlučiti sve vlasti

i svi drugi humanisti, ljudi

kao da se može Duha krasti,

kao da su praktične im grudi.



Ne borim se protiv zloga,

ne odupirem se stihiji il' srazu.

Dajem drugu haljinu od svoga,

pratim sve do kraja tuđu stazu.



Iznenada, više me ne boli

ova zemlja što je Nebo zove.

Zauvijek se za svu ljubav moli,

oduvijek ti baštinici oceanom plove.



Znam da sve će biti bolje,

puno ljepše nego što zamišljam.

Jer moj Isus pun je dobre volje

i On dobro zna da ne izmišljam.



Znam da i Ti, Kriste, znaš

da ja ljubim punovrijedno

i, što više meni kažeš ili daš,

to će više sveto biti ovo stanje bijedno.



Bog je neizreciv, neopisivo je veličanstven

kada gleda sav u oči tiha siromaha.

Kada duša još podijeli senzor taj tajanstven,

pravedni i zločinci će ostati bez daha.

30.06.2023. 19:52



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts