Friday, June 23, 2023

Pobjeda Križa


 

Grlim te, moj križu,

kao što se pahulja zadjene

da bi od nje mrlja ostala od snijega.

Mnogi križevi u nizu

što me gone k vrhu stijene,

oslobađaju me besmislena bijega.



Tamo gore Križ je iznad provalije,

sav se sjaji od te Tvoje, Kriste, patnje

i od Muke koja svima bliješti.

Staze sve su mi prostranije,

osvijetljene i od sunca zlatnje,

koraci su moji sve to više vješti.



I Tebe ću uvijek zagrliti,

svom tišinom i svom svojom snagom,

kada god mi uliješ od svoje vijesti.

Radosna će ona zagrmiti

tu, na krovovima u tom gradu dragom

gdje mi Tebe nije teško sresti.



Pobjeda je ta u Tvojoj malenosti

i u Tvojoj zrcali se podložnosti

Bogu Ocu našem koji upravlja i stvara.

To je ljubav svekolike pravednosti

koja traži sve me više poniznosti

da bih mogla primiti od najveća dara.



Poginuo Ti si da bi u smrt sebe probio

na toj crti vremena i svega smisla,

na toj koti koja sve nas čeka.

Sama sebe Ti si za sve ljude porobio,

a moja se duša tako brzo stisla

jer je progledala od ta Tvoja lijeka.

23.06.2023. 10:27



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts